szerda, november 09, 2005

Prussian Blue

no comment kategória: Lamb et Lynx Gaede. Meg ez.
update 1. lehet belehallgatni a dalokba, itt. szerintem nem éri meg, de ne döntsek senki helyett.
update 2. van abban valami finom irónia, hogy amikor 1704-05-ben a berlini Diesbach mélyvöröset akart gyártani potassiumból és vasszulfátból (vegyészek, riadó), csak haloványt kapott, s amikor koncentrálni akarta, ott ült az edénykéi alján az első szintetikus kék, a poroszkék. khmm. állandóan és kényszeresen belebotlom abba a rögeszmémbe, hogy a szélsőbal és a szélsőjobb nem pusztán összeér, de valami mélyebb s lényegi azonosság is összeköti őket. még ilyen metaforikus szinten is.

7 megjegyzés:

Szomjas Zsiráf írta...

azért ez a hitlerszmájli, ez egy teljesítmény.

kelebandi írta...

felulmulhatatlan.

banditgirl írta...

én teljesen aszittem, hogy az onionból loptál ki valamit, bár még ott is túlzásnak éreztem volna...és én majdnem bakersfieldbe pályáztam egy állásra aszentyit...

Szomjas Zsiráf írta...

láttátok a palindromes c. filmet? és még a rendezőt szokták szidni, hogy milyen cinikus. pedig csak realista.

kelebandi írta...

ezt? www.palindromes-movie.com/ nem :o(

kelebandi írta...

zsivany: nem is tudom, talan nem a szabadsagjog az elso szo, ami eszembe jut az otthoni iskolaztatasrol.

banditgirl írta...

palinromes hamarosan postazva, szomjas. utobb meg ezt is beveszem a kurzusomba. a naciszmajlik tuti valamelyikbe bekerulnek, ha kalandvagyam nem csillapodik, bar most inkabb csillapodik.
kelebandi, ja, ja, szabadsagjog. hat nem tudom, en mire jatszom, amikor itt tanitok. de kell valamit elkepzelni, hogy vegigcsinalja az ember.