csütörtök, november 17, 2005

kvíííííz










én eltöprengtem egy darabig... szal mi is ez?

9 megjegyzés:

Szomjas Zsiráf írta...

őőőőőőőőőőőő, valami vírus? ja nem! fenékbedugó örömszerző.

kelebandi írta...

uh, nekem a belfereg ugrott be elsore.... na jo, legkozelebb proknak nem er jaccani a kvizen, de most nyertel. majmeg kitalalom, mit.

Szomjas Zsiráf írta...

én tudom, hogy mit nyerjek... mellesleg szerintem itt speciel csak prok játszanak. vadássz nekem antikváriumból rené char-összest, hozd haza télen, ha jössz, és kifizetem. már amúgy is akartam ezt kunyizni.

kelebandi írta...

te, ez itten egy kikötőváros, halat-rákot-cápafogat-kóbor sirályt még csakcsak lehetne kunyizni, na de kööönyvet...:o)))
na jó, utánanézek. a télből viszont lehet, hogy tavasz lesz. vagy posta.

banditgirl írta...

izgatószer. de első reakcióm nekem is belekkel fügött össze.

kelebandi írta...

öh, az az igazsag - es erre csak most jottem ra - hogy a kontextus/blog adja a megfejtest, kontextus nelkul meg ugye nem tudok kvizkerdeseket feltenni. szal ízipízi. legkozelebb csavarosabb leszek.

banditgirl írta...

hát, pedig már örültem, hogy nyerek valami mézesmadzagot :)

kelebandi írta...

mezesmadzagrol lehet szo, usseko.

banditgirl írta...

hat meg szep.