szombat, november 12, 2005

az már tuti,

hogy ilyen pólóm se lesz.

2 megjegyzés:

Szomjas Zsiráf írta...

mer érdekes póló. belegondoltam, hogy vajon milyen metalitás kell ahhoz, hogy valaki ezt fölvegye. nőről nem nagyon tudom elképzelni (hogy az legyen az ideális neki, hogy a pasijának felesége/szeretője van), bár érdekes lenne. férfiben meg azt gondolom, ritka madár, hogy miközben a tök macsó sztereotípiát választja ideálisnak, megengedi, hogy a világ esetleg buzinak nézze, vagy legalábbis férfiatlannak, mert nem tartja gáznak a melegszexet... kiványcsi vagyok, mennyit adnak el belőle.

kelebandi írta...

megkerdeznem, de saint tropez azert messze van, igy csak talalgatni tudok, s mivel a turistaszezonban egyetlen darabot se lattam feltunni a jokedvu ifjakon, gondolom nem sokat.
ugyan ritka jokedvemben hajlok egy megengedobb olvasatra (megiscsak elfogadja a buzikat), leginkabb nemszeretem, mert rogton felul is irja az utso abraval, es vagyok annyira gonosz, hogy ugy gondoljam, a szubtilis hatterolvasat siman elfelejtodik a fallocentrikus vegszo okan, ami nekem definialja a celkozonseget is.