szombat, június 04, 2005

Fête du vélo

összeurópai (van ennek még értelme?) bicajünnep a hétvégén, ennek örömére megint lukasra furatom a sípcsontomat Co kölcsönszamarával.
hááát, én e nemes alkalomból plátóian ebbe zúgtam bele...


update:
nos, mégsem ma furatom össze, S estig hajt az egyetemen, gyakorlatot tart debil egyetemistáknak. (legutóbb paninimet rágtam a büfében, miközben a szomszéd asztalnál -1/2 12 magasságában- lelkes csoport szívta a füvet, és üvöltve azon mélázott, hogy lehet a harmadik szinten megszerezni a varázskardot. Morgok valamit az érkező S-nek, aki lazán belehörpöl a kávéjába és csak annyit mond: 'aha. Ők a keddi csoportom.')
Az is eszembe jutott reggeli kábulatomban (ilyen borús időben lassabban hat a kávé, biztos ennek is van valami nagyon racionális oka), hogy miután gonosz mumussá váltam a rettegő franciák szemében, talán utána kéne nézni, hova ne menjek mostanában vízvezetékszerelőnek.... Pas-de-Calais-ban feszít a győztes, egy kisvárosban (Drocourt) a nem 87%-ot hozott. hum. Viszont a DOM-TOM összesítésben az igen győzött, magasan. Erről egyetlen elemzést nem találni, sőt, a régiós eredményhirdetésből is kifelejtették; az, hogy a 30 000 Algériában élő francia mit szavazott, az fontos, az, hogy 1 000 000 gyanúsan színesbőrű mit, már kevésbé. eh, elleszek én ezen még egy darabig.

Nincsenek megjegyzések: