szerda, június 15, 2005

eurovision 2.

No, az eurovíziós gála másokból is ezt hozta ki, s nem pusztán a francia műsorvezetők szolgáltattak humorosnak szánt mindenkifób aláfestést. Ezennel megosztott első helyet ajánlok fel a Vígh-BBC tandemnek, had' sápadjanak a franciák.
Az meg, hogy a cigányozással az lenne a legnagyobb baj, hogy néha "nemcigányokon" is rajtaragad.... különdíj!

Költői kérdés: na de miért pont ez a felhőtlen tinglitanglinak szánt ostoba műsor hozza ki mindenkiből az állatot?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Most akkor az a baj, hogy összekeverte a vonatkozó etnikumokat, vagy hogy nem "romát és szintit" mondott?

c, te hallottad amúgy a vonatkozó zenekart? az index szerint semmi cigány(roma&szinti, vagy ahogy tetszik) folklórra emlékeztetö elem nem volt benne... csak kíváncsi vagyok, hogy a BBC-nél mi számít cigányosnak...

kelebandi írta...

en spec harom masodpercet (na jo, otot) lattam a noxbol, az alapjan x. folklor viszont nem volt, emlekeim szerint. se 100tagu a hatterben, szal nem ertem.
a kerdes nem igazan jon at, kinek a terfelen pattog a baj? ha nalam: a) a roma szo hasznalata is takarhat heves ciganyozast, a szinti meg majd jon a pc-vel, b)i)nekem a ciganyozas serti a fulemet, ez teny, de mondjuk az angol megfelelonek nem szuksegszeruen az a konnotacioja, mint a magyarnak, igy pl. pakisztani szarmazasu brit allampolgarok anyazasa magyarul nem lenne tul hiteles, angolul meg megiscsak ul. b)ii) ha valakinek viszont az serti a fulet, hogy ot ciganyoztak le, pedig o magyar, es nem maganak a ciganyozasnak a tenye, nos, arrol nekem azok a kedves homofob mediapeldak jutnak az eszembe, amikor okos emberek azt mondjak, bar en hetero vagyok, megsem szeretem a buzizast...
ami viszont vegkepp kifektetett: a lovas tengeresz mint orientacios pont a kulturabeazonositashoz.