szombat, január 21, 2006

torelare necesse est

"És engem mindez a legkevésbé sem zavar. Még senki nem kergetett oda a turulhoz koszorúzni vagy élőképet alkotni. ... Másoknak a buziklub fontos: ők is hadd örüljenek, amíg egyik sem kötelező. Ki kell férnie a toleranciánkból, hogy kibírjuk a mások turulját."
következetlen vagyok, mert azt mondtam, vakfolt a tóta w., aztán mégis rábukkanok, végigolvasom, morgok. és persze elhümmögök, vajon én vagyok betegesen függő a fikázástól, vagy ... vagy a buziklubok emlegetése több mint tűrhetetlen egy a turult mint szimbólumot (annak ii. vh-s össznépi alkalmazásával egyetemben) párhuzamként lebegtető gondolatmenetben. Persze tóta w. biztos jobban tudja, s a napokban felfedi majd, hogy a homályos múltban mindenféle jöttment buziklubok nevében mészároltak a pesti utcákon a gonosz buzik, meg kötelezővé tettek mindenféléket az ártatlan heteróknak, így aztán több mint jogos apró szösszenetének e fontos ismeretek hiányában szememet-orromat bántó retorikai csavarja.
Lessing mondja azt valahol (és tudom is ám, hogy hol), hogy bizonyos helyzetekben csak az nem veszti el az eszét/fejét, akinek nincs.

Nincsenek megjegyzések: