szombat, január 28, 2006

netkampány

itten kérem megjelent az első blog-magazin, netizen a becsületes neve. .. papíron. ezen lehet hümmögni, mert mégiscsak mókás, papíron a blogról. ügyes bevezető kampánya is volt, nagy titkolózás, meg is ugrott a keresőkben a forgalma.

amikor napi rendszerességgel molotovkoktélok repkedtek, a google a "banlieues","voitures brûlées", "racaille", "insécurité", "délinquance", "sécurité", "gauchiste""emeutes" keresőkifejezéseknél huncut kis linket rakott ki oldalra, hiába, az AdWords jó találmány, és úgy tűnik, kedvenc zsebtigriseim egyike, Sarkozy ráérzett az ízére. Nekem enyhén gusztustalannak tűnt, mert ne ilyesmivel nyerjen akárki is népszerűségi mutatókon, főleg meg ha - nagyrészt - az ő sara az egész, de ez van, de gustibus, legyincsünk.

hogy mi a közös a netizen-ben és a racaille-ban? tessenek rákeresni a guglin. a francián. és ha minden jól megy, ezt teccenek majd látni:

na, van még mit tanulni politika ügyben. ha éjjel megint az álmatlanság gyötör, lesz mivel szórakoznom, keresőkifejezéseket fogok pártokkal párosítani, beleájulásig. azt pölö ugye nem kell ragozni, kinek adom látatlanba a "kolbász"-t és a "kerítés"-t??

Nincsenek megjegyzések: