hétfő, január 09, 2006

fitnesssssz

csupa vidám hír jut mostanság, fel is gyógyultam ünnepek alatti maródiságomból, aminek csakis a röhögnivaló drasztikus csökkenése lehetett az oka, én például teljes hátszélességgel támogatom azt a javaslatot, hogy a politikusoknak ne adjunk szabadságot, igenis szállítsák a cirkuszt, ha már kenyeret nem tudnak adni, 24/24 és 7/7, vannak elegen beosztani az ügyeletet...
most például azon vinnyogtam hosszan az íróasztal alatt, hogy a helyi pénzügyi főokosnak sikerült feltalálnia a gazdasági növekedés varázsszavát: aszongya okosan, színészi kvalitásait dicsérendő komoly arccal, hogy legyen évente kétszer-háromszor szezonvégi kiárusítás,* ne csak eccer, mert az majd jól fellendíti a gazdaságot. huh, ezzel bezony trónfosztottá vált az a múltheti javaslat, ami ugyanezen kontextusban még a jelzáloghitelek kiterjesztésében** látta az égi mannát.
és hol van még a magyar vizsla és tsai. szappanopera? jaj de jó év is ez, választási kampány mindenütt, csuda egy kockás hasfalam lesz decemberre...

* a miniszterúr láthatóan nem szezonvégin szerzi be a zöltönyeit, merakkó tudná, hogy már most is minimum kettő van.
** miközben látványosan nő a túladósodott háztartások száma.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Névtelen írta...

szerintem az ünnepek alatt zappingolni kell.itt, persze.

kelebandi írta...

nincs kanálplüsszünk, a rövidek mindig rosszidőben mennek, a teljeset meg csak félig vette fel az, akit megkértem. de így is fetrengtem. :o)