szerda, szeptember 21, 2005

"I'm very into labels"

- mondja Charlotte egy kávé mellett, - "gay, straight: pick a side, and stay there." Mindez a Sex and the City egyik epizódjában (Boy, Girl, Boy, Girl), amit kifejezetten lelkes előkészületek után és hevesen ásítozva néztem végig, úgy éjjel 1 tájban.
előzmény: Carrie (Parker) tizessel fiatalabb pasija, Shawn lazán kijelenti, hogy bi.
utózmány: Shawn barátai spin the bottle-t játszanak, Carrie és Dawn (Alanis Morissette) a szerencsés (?) nyertes, habozó kezdés után Dawn áthajol Carrie-hez és lazán mosolyogva lesmárolja. Carrie döbbenten fintorog, majd kimenti magát, és elmenekül.
kommentár: "too old to play this game"
tézis: fluid szexualitás = huszonakárhányéveseknek való
nehezmény: ugyanmár.
dilemma: látszani bármi áron?
akármi: naná, hogy le vagyok maradva. viszont fogyóban a floc, **ssza meg.

update: a freebase törölte mindenemet, mert nem helyeztem el 'index.html állományt' a szerveren. mindez négy emil után derült ki, mert szólni elfelejtettek. kellett nekem szüret előtt regisztrálni....tud valaki olyan tárhelyet, ahol nem rakják ki a szűrömet csak azért, mert lusta vagyok?
update2: nem mindtha bárki is a szívén viselné, de a dizájn állapota csak a szüret után fog javulni, sniff...

5 megjegyzés:

banditgirl írta...

basszus, ezt a jelenetet pont kihagyhattam...mert six feed under bolond vagyok, és megvan az utolsó szezon mostmár, és presze teljes függőség alakult ki. dehát annyi mindenről úgy láccik nem maradtam le. a kis finnyás Carrieke. Annyit nyafognak ezek a lányok.

Szomjas Zsiráf írta...

meg egyébként is: her loss. meg egyébként is: az őt játsszó szinészné biszexuális. höhö. és már nem huszonéves.

Szomjas Zsiráf írta...

hopp, minusz egy sz. khm. majcsak visszalendülök.

banditgirl írta...

minusz egy sz?

but totally her loss.

kelebandi írta...

mar en sem vagyok huszoneves. monnyuk ez megnyugtato. akar biszexualis is lehetek, ha ugy tartja kedvem.