hétfő, szeptember 26, 2005

"Ça change quoi pour vous ? "

ez a Salon Rainbow Attitude 2005 reklámkampányának szlogenje. pontosabban az első fele.
a Métrobus megtagadta a plakátok kiragasztását, mert « les photos risquent de choquer l'ensemble des voyageurs ». (az AAP (Administration d'Affichage et de Publicité) 2003-ban már megtagadta a VSD egyik plakátjának a terjesztését, szintén a totális sokkra hivatkozva.) Insert, egy reklámügyben specializálódótt cég óvatosan eltanácsolja ügyfeleit a terjesztéstől: « Notre avis est consultatif. Nous avons déconseillé (...) d'utiliser cette campagne pour des raisons de performance commerciale. »
a szervezők homofóbiát sikítanak, a Têtu hírlevelében már együtt említi a kettőt: « Métrobus et Insert ont refusé la campagne de communication de Rainbow Attitude Expo ». Na, melegjogi csata születésének vagyunk a tanúi. közben csak annyit jegyeznék meg halkan, hogy a SRA alapvetően kommerciális buli (a Pride körül nagyban kussoltak), a melegek pénztárcájából próbálja kiénekelni a zsetont, s most baromi jól érzi magát, mert a botrány jó reklám, jobb mint az eredeti plakátok.
ja, és a szlogen második fele: "Parce que pour eux, c’est important ." naná, hogy az, de így?

3 megjegyzés:

Szomjas Zsiráf írta...

ők és mi....

kelebandi írta...

bovebben??
en kezdem magam egy "ok es ok" kontextusban erezni...

Szomjas Zsiráf írta...

:))))

igen, ez jó.