hétfő, július 25, 2005

L World

Békés vasárnap este: beüzemeljük az anyósoméktól lelopott Canal+ dekódert- milyen jó is az, ha nyaralnak. Persze nem működik, gyenge a szignál. Vissza anyósomék lakásába, ahol újfent beüzemeljük a dekódert. Műűködik. Naná, már vagy öt éve. Azért megkönnyebbülünk.
Békés gambettázás és mergezsütés mellett telik a maradék egy óra, aztán bevágódunk a fotelokba. Illemtudó büfögés a reklám alatt, aztán főcím és izgatott sóhaj. L World.
Alapvetően nem is izgatna, legalábbis addig nem tette, amíg fel nem nyomták a csőrömet az Indexen, leszbikusok a szövegben/képernyőn alapon. Innentől viszont mocorgott a kisördög, talán tényleg velem van a baj, és nem is olyan rossz dolog ez, mindenestre úgy döntöttünk, kipróbáljuk. Hátha el leszünk csábítva. Mellesleg ezt mindketten reméljük, titokban. Kedves L World, tessen bennünket elcsábítani!
S az első öt perc után jobbra-balra tekereg, sóhajtozik, és feltűnően az órámat bámulja. Aztán morogni is kezd, óvatos nyaffantásokkal megspékelve, mint egy sétáltatást reklamáló elázott, kivert, szenvedő eb. Én azonban kitartok, ha már egyszer elhatároztam, hogy esélyt adok a műnek. S néhány buccsfób mondat után hangos kommentárra vált, én kuncogok méltatlankodásán, végre nem én kezdem a fikázást.
A második rész végén boldogan menekülünk haza, és a kocsiban összemosolygunk: ezért azért tényleg gáz lett volna előfizetni a canalra.
Vessenek meg, karcstársnők. Gagyi és ostoba, és még csak nem is a LA cicák miatt.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

en kartarcs vagyok, de szerintem is ugy x@r ahogy van.