péntek, április 22, 2005

túúúúra


ps.
Végre, kellemes bicajtúra. Camargue. Madarak, madarak, madarak, meg virágok. És amire nem számítottam: kilométereken át lehet tekerni a tengerparton, félig vízben, egy-egy elszámított hullámnál hátközépig csapódó vizes homokkal. Eltekintve attól, hogy az átok kölcsönbicaj, pontosabban tüskés pedálja furulyává faragta a sípcsontomat, igazán kellemes nap volt.
Most zavarba is jöttem kicsit, biztos elfelejtettem valamit, amin teljes gőzzel kellene aggódnom.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

ugyanez tortent velem is, mikor nagyon popecen elmeseltem volna a zap mama koncertet.

viszont a camargue-ba is mindig el akartam menni. nana, hogy a vadlovak miatt.

--szomjas

kelebandi írta...

ugy tunik, ilyentajt erdemes,alig van forgalom, a part szinte ures, mindenfele lovasok.... madarnezni viszont nem ez a legjobb idozites.