csütörtök, július 31, 2008

btw x.

azt most így hirtelenjében már nem is tudom, mondtam-e ezelőtt, vagy csak akartam, de ama roppant emelkedett eskü a pedumra igazán mókás volt. egyrészt fehér diplomatakesztyű helyett az itteni tűzoltólaktanya tartalékos állománya ajándékozott meg egy pár használt, de egészen fehér, díszegyenruhához dukáló kesztyűvel, ami szerintem minimum szimbolikus, ha megkaparom. aztán miközben az előírottaknak megfelelően okosan két ujjal illettem ama fallikus akármit (emlékeim szerint alsóban kellett így jelentkezni, elhivatottan csillogó tekintettel), ballal legalább oly ihletetten kereszteztem mutató- és gyűrűsujjamat, mint egykor az utcai gangben, amikor illemtudóan igérgettünk mindenféle felelősségteljes magatartást az aggódó szülőknek...

Nincsenek megjegyzések: