kedd, augusztus 22, 2006

tilos

bekeveredtem hozzájuk, napinyafi okán, és merészen letöltöttem a múltheti ágotát, mármint amit annak hittem. uffa. soma, amint leszbikustantraszex és karmatorokfájás (amit köztudottan nem a jéghideg fagyi okoz, ááá) között bebüfögi a monogámia-polygámia kapcsán azt a mondatot, hogy "totál kémia van oda-vissza", értsd oxitocin, miegymás..... konzekvens agymenés kategória, bódis* hobbihilda lelkes asszisztálásával. már nem is nyafizom, megérte.
azt azért javasolnám, léccilécci, kedves tilos, webcamot a stúdióba, hogy közben nézhessem, amint ágota lefordul a székről. már ha egyáltalán bemegy még. oda. akármi.
*info:szomjas

4 megjegyzés:

Szomjas Zsiráf írta...

nemnem, már nem övé, átadta hobbi hildának (szerintem őt vélted bódisnak is), mert megunta.

kelebandi írta...

aha, kosz, valami nekem is gyanus volt... na, egy musorszam megint kipipalva, ki jazeg az a hobbi?

Szomjas Zsiráf írta...

tényleg azt szeretnéd, hogy ide írjam le a polgári nevét, mikor a rádióban nem azt használja?

kelebandi írta...

majd ha eccer összefutunk, remélem megosztja velem a titkot.