csütörtök, október 13, 2005

hamam

ugye-ugye, izgat ez az utazásos buli. kellett nekem benézni...
"Amióta a hamamhoz vezető első lépcsőfokra ráléptem, tudtam, én ma innen mosdatlanul nem távozom. Kerül, amibe kerül. Hogy biztos ne maradjak piszkos,* a legmagasabb összegre böktem rá. Kiváló női megérzéssel a bankkártyámat mégsem húztam elő, inkább a piacra szánt készpénz egy tetemes részét áldoztam be a nemes célra. (...) Azt hiszem, nemcsak a női szépség lehet zavarba ejtő, hanem az efféle finom női simogatás is. Magam is zavarba jöttem a soha nem érzett kellemes borzongástól. De aztán szerencsére eszembe jutott mosdatónőm pihe bajszocskája és kopott tundrabugyija, így nem lett erotikus töltete a fürdetésnek, és nem kellett újragondolnom vonzódási preferenciáimat."
duplanókomment. majdnem.

* eccerű asszociációs láncocska, a csador látványára aktiválódik. a tudomány jelenlegi állása szerint fertőz. vö. aszongya a kiss ramóna (húdöfakkiz kissramóna?), valamivel arrébb:
"Hogy viseled az arab körülményeket?
- Elfogadom. Egy idő után már kicsit fáraszt a túlzott nyájasságuk, és persze a kosz az utcán sem a kedvencem, de ez az ő országuk, ha így szeretik, hát legyen."

Nincsenek megjegyzések: