szerda, szeptember 13, 2006

logo

ez már tényleg beteges... a putfile-on kavarva Year-in-Queer-2005 trailerekbe botlottam. csak be kell pötyögni a keresőbe a 'queer'-t. (vajh le lehet innen is tölteni, mint a youtube-ról? vagy legalább screenshotot gyártani?)
most viszont erőszakkal lekényszerítem magam a partra, mert akkoradeakkora keleti szél van, akkoradeakkora hullámokkal, és szóltam a szomszédnak is, hogy ha még itt látna háromkor, törje rám az ajtót és pofozzon fel. láthatóan értékelte a lehetőséget.

update: a videodownloader pl. kellemes letöltős proginak tűnik, csak néha vacakol.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

nekem soha nem sikerült feltöltenem a videodownlodert. (igazából semmit se tudtam még feltölteni a firefoxra. lúzer, mi?)

kelebandi írta...

ááh,lúzer,dehogy... :o) firefox navablakba bepötyög 'about :config', aztán doubleclick a 'xpinstall.enabled'-ra, és innen a firefox boldogan installálja a kiterjesztéseket..o)

Névtelen írta...

most meg nem tudok letölteni vele.... lúzer.

kelebandi írta...

hmm. ***.flv-ként kell menteni. én a fajlokat utana vlc media player-ben nézegetem, de konvertalhato aviba is, csak ra kell guglizni, vannak fenn programok.