csütörtök, május 12, 2005

nyaff

... most például Szofi nyírt meg, nem Boris, ami még anyósom szerint is kevésbé brutál, aztán mégis. Tegnap rekordot döntöttem az Alcazarban, pedig a franc sem akar ilyen kétes dicsőséget magának, de hiába, háromszor sikítottak rám egyetlen pisilési kísérlet alatt, 'möszijő, ez női mosdó!!', egyszer még a folyosón, egyszer belépvén, egyszer kézmosáskor. Pedig visszafogott zsebes nadrág-kálvinéshobbszos póló párosításom igazán ártatlannak tűnt még reggel a tükörben, persze lehet, hogy a fél nyolc az nem a legjobb pillanat higgadt értékelésre.
Aztán kedvenc tancsim a 'Female masculinity' kötettel a kezében érkezett, és kedvesen rámvigyorogva lóbálta meg, hogy nahát, mi jött meg a könyvtárba, aha, én meg körbepillogva azt voltam kénytelen megállapítani, hogy a jelenlevők közül elég jól láthatóan én vagyok a hunyó, már ha értelmes maszkulinitási sorrendet állítgatni....
öh, kezdem magam úgy érezni, mint ferenczi hermafroditája. asszem legalábbis.
(Mondjuk a túlpörgött fázisaimat mindig ilyen zuhanások követik, ahol már abból is, hogy tancsim a rituális "békésen fecsegve lesétálunk a köztársaság utcáig" alatt morcosnak tűnt, kifejezetten távoli és ködös következtetéseket tudok levonni saját ittlétem értelméről.)

update:

na ugye, hol vagyok én ettől (bicepszileg)??

Nincsenek megjegyzések: