péntek, március 06, 2009

ubuntu vs frapp

izé. nagyjából minden összeállt az ibexes laptopon, még (talán??) a gib is el fog muzsikálni, mert wine az én barátom. apró siratnivalók azért akadnak: egy valamikori költözéskor elhagyott scriptum francia-magyar cd, ami mondjuk akkor elúszott, amikor az xp magába dőlt, és kiskedvencem, a kellneres percussionstudio, amit hiába kínozok, nem akar egyőttműködni. bah. ötlet??

update: közben változott a meccs állása, győzelemre áll a kőszáli ubuntu. én vagyok lámer, rosszul indítottam a terminálban, fránya idézőjel. helyesen: wine "c:/Program Files/PercussionStudio3/PercussionStudio.exe" sőt. gyorsan összehoztam egy gyorsindítót is, hihetetlen. ja, és a .pcc-ket át kell tenni egy a home-ben kreált dossziéba.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

endless.zerghosting.hu/index.php?topic=1342.msg16379
;o)

kelebandi írta...

kosz, kedves toled, de nem azert valasztottam ubuntut, hogy windows progikat hackeljek... lehet, hogy inkabb a legalis stardictre fanyalodok ra...

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Névtelen írta...

szuper tipp!!!! minden működik, de nem tudja lejátszani a pccket, mert hiányos a hangszerlistám. hova kell letölteni őket??

kelebandi írta...

ubuntu alatt:
- megnyitni a .wine dossziet (nautilusban engedelyezni a rejtett dossziekat, ott lesz a home-ban)
- drive_c --> windows --> profiles --> all users --> documents --> percussionstudio instruments.
tadaam. de a percustudnak van sajat online archivuma is, ahonnan le lehet tolteni, hq nem is mendent, lsd instrument--> download from online archive funkcio.
jo frappot!