hétfő, március 09, 2009

jailbroken

pedig ijesztően tavaszi az idő, és korán is van keverni valamit, de egy* mauresque mellett rászántam magam a lehetetlenre, és mindenféle recapok, fannyafik s miegymás nélkül végigszenvedtem az l word utolsó részét. mert ez nekem jár.
hát. azt kaptam, amit megérdemeltem. az egyetlen wtf-döbbenet oka a tény, hogy minden fizikai törvénnyel ellentétben jenny láthatóan képes volt feltörni az iPhoneját.
heh. pedig azt hittem, mindenre felkészültem.
*több
ps. önbüntiből mindig is jeles voltam: az egyórás különkiadást legalább oly heves Zzzzzzzzzzzzzzzz jellemezte. kávékészletek kimerültek. viszont. a nap pozitívuma: ennyi szabadon engedett karakter!! végre. vissza ne merje valaki zárni őket!!

17 megjegyzés:

Névtelen írta...

http://www.afterellen.com/blog/stuntdouble/if-the-l-word-were-on-facebook-season-6-episode-8
8-DD

kelebandi írta...

epp ezen gondolkodtam el reggeli kavezas kozben... vazz, hat ev fuggoseg utan hianyozni fog ez nekem - na nem az ic show, hanem a recapok (scribe° riese) es a facebook-vicc, na meg a sajat fikazasom.

Névtelen írta...

én végig azt reméltem, hogy Helena és Dylan együttmarad, miért kellett visszahozni, hogy alkeszt csináljanak belőle, és hogy legyen valami oka megülni Jennyt?

kelebandi írta...

hat, megeszem a bezbolsapkam, ha helena megülte jennyt... :oDD
te szegeny, karakterfejlodest vartal, meg ertelmes sztorit? haat. nesze neked.

Névtelen írta...

bennfentesek szerint az történt, hogy az utolsó rész vágásánál chaiken betelefonált a stúdióba: - na, hány pár van még versenyben?? -hát tibetti, meg dylena. -végezzetek dylenával. -na de az előző részben még happyever.... - utálom a boldog párokat. végezzetek velük.

Névtelen írta...

-de most végeztünk a konyhai makeupsex jelenettel! - nem baj, keverjetek alá rockos-szakitós zenét! -és mi legyen a breakup jelenettel, telepopmusik es duffy után most mivel mélyitsük? - majd én megoldom. ezgirl belecsap a ritmusszekcióba.

kelebandi írta...

:oDD
- ilene, a megcafolando sztereotipiak listajarol lefelejtettuk a u-hault!! -affenebe! passzitsatok gyorsan be! -no de megis, hova? az utolso resz vagasanal jarunk!! -dylenat ugyis szetcsesztuk, rakjatok az o hatukra!

Névtelen írta...

-jajj, ilene, micsoda témát hagytunk ki, most olvasom, hogy Melissa Etheridge-et kislánykorában a saját nővére molesztálta!
-gyorsan, ez nem maradhat ki egy korszakalkotó sorozatból! tegyétek be ezt is az utolsó részbe! - de már befejeztüka vágást! - nem baj, majd a kihallgatáson készült felvételekkel együtt feltesszük az internetre!! - na de mégis, kit molesztáltassunk? -Tináról úgyse tudunk semmit, legyenő!

Névtelen írta...

-mondjátok meg alex hedisonnak, hogy dylan tudott a nikkis tesztről. -na de ilene, tegnap még úgy tudta, hogy nem tudta. -és mondjátok meg neki azt is, hogy helena tudja, hogy jenny tudja, hogy dylan tudta, annak ellenére, hogy dylan tegnap még nem tudta, és jenny úgy tudta, hogy dylan nem tudja, hogy mindenki tudja, hogy... -bipbipbip

Névtelen írta...

- Az utolsó jelenetben egy delfin kimenti Jennyt, aki Botticelli Vénuszaként partralép.... - Khmm, Ilene, nincs szabad delfin WeHoban. Mindet lefoglalta Mariska Hargitay. - Ah. Hozzatok belugákat. Fehérek, ártatlanok, micsoda szimbolizmus.... - Khmm, a belugákat már elsütöttük négy éve. - Just kill that bitch!

Névtelen írta...

http://www.autostraddle.com/teevee/46-reasons-why-recapping-episode-608-of-the-l-word-is-driving-me-crazy/

kelebandi írta...

hülék... :oDD

Névtelen írta...

Az idén minden kedvenc párom odalett. A pletykák szerint Rachel Shelley csak akkor vállal szerepet az L-filmben, ha nagyon jó a forgatókönyv.Vagyis soha. Bárcsak rá lehetne beszélni!

kelebandi írta...

hat, ha nagyon ra akarod beszelni, 28-an megteheted Parizsban, ott lesz jelenese.

Névtelen írta...

Alex Hedison ott lesz az L6-on! És mindig meg akarom kérdezni, mert ha jól értem, te valahol arra laksz: Winnie vagy Marina járt már a tengerparton?

kelebandi írta...

az a.h fanszajton lehet kerdeseket feltenni, es mintha lattam volna egy rs interju-linket is.
btw, ha valaszthatok, legyen inkabb winnie. a kolkokkel lehetne polipokat kergetni. es talan h.p is latogatja neha oket.:o)

Névtelen írta...

http://www.republique-du-glamour.com/Magazine-Lesbien/index.php?interview-rachel-shelley-by-republique-du-glamour-podcast
http://www.youtube.com/watch?v=Lt8k6CY-wHU