vasárnap, március 29, 2009

izé

nos. elfogyott a grimbergen. a helyi kisközértben is, pedig hősiesen lekullogtam, dacára a makacs esőnek. és ma végleg megvilágosodtam: tényleg nem nekem való ez az intellektuális fontoskodás. sőt, mi több. és s fenn ül a gépen, valahol az óceán fölött. és. van egy dugi üveg bandolom, amit jobb időkre tartogattam, de ha így halad...

ps. pedig én minden tőlem telhetőt megteszek: turin brakes a háttérben, kellemes rosé a pohárban (jójó, koratavasszal hat előtt rosét inni több mint megkérdőjelezi az őslakosok azon gesztusát, hogy helyiként kezeljenek , de a vöröst télleg jobb időkre tartogatom), de nincs mit tenni. ez a korrektúrázás megöl. és azon kaptam magam, hogy az eddig valami eldugott sarokban lapuló 'Zenekar, trotty, trotty, zenekar, trotty!' egészen váratlanul előbújt, és képtelen vagyok abbahagyni.

Nincsenek megjegyzések: