kedd, április 01, 2008

boybeater aka marcelle 3

a közvélekedéssel ellentétben engem igazán könnyű meggyőzni.... mondjuk ehhez kell az a megmagyarázhatatlan hiszti, ami néha rámjön, mittomén, van az úgy, hogy megrögzött csaksemmiédesség idéfixem ellenére megkívánom a chamallowt. mit megkívánom, beledöglöm, ha nem kerül gyorsan a fogaim alá egy adagnyi. hogy aztán újabb egy évig rá se bírjak nézni.
hát. így van ez a filmekkel is, néha rámjön, kész, így estem neki az l word eddigi szezonjainak is, jól van adagolva, valahogy épp ínséges időkben akadok rá, aztán utólag én sem értem, hogy bírtam végignézni, na de a következő egy évre valahogy megnyugszom. illetve az ötödik évad végigszenvedése után valahogy még ez is elmaradt, nemhogy a katarzis.... és csak vinnyogtam tovább az audio-bulémiás rohamommal.
mígnem kaptam a tippet, nézzek bele a bad girls-be... ééén?? nincs az a bulémia.... aztán meggyőztek, leginkább ezzel meg azzal. mandana jones pedig bekerült a boybeateres rekordkönyvembe, bizonyám:

Nincsenek megjegyzések: