kedd, október 30, 2007

nahátnahát

a youtube-on (beza, én is) mire bukkantam... egymásra nézve. aztán mondom is snek, amint hazatér, hogy huha, ha van kedve végigszenvedni az estét (itt volt egy apró kitérő a corsica nevű fromage de brebis hűtőben felejtése és a szenvedés párhuzamairól, főleg orrilag, de ezt most szkippeljük), akkor nosza, belevághatunk, és igérem, a téeszesítésről sem tartok közben monológot, sőt, teljesen befogom, és akkor felcsillant a szeme, hogy jajj, jó film?? áááá, hűtöm le vigyorogva, de közhelyileg igazán tanulságos.... így aztán a sportos esti séta maradt programnak. közhelyileg az is tanulságos, igaz. zsebes naciban főleg.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

én csak egyszer láttam, régen, de akkor tetszett. a történet jó volt, a szőke férjes nő valamiért nem jött be. talán meg kéne nézni újból.

Névtelen írta...

szerintem jó film, szókimondó politikai-homoszexualitás-ról. kár, hogy alig ismerik.

kelebandi írta...

hat, a filmtkritikak tortenetenek egyik leggyilkosabb utso mondatat megerdemelte, csak epp a spiro nem vatesz, sajnos.
http://filmvilag.hu/
xereses_frame.php?cikk_id=6939
plöm-plöm.