hétfő, december 04, 2006

csizma

a szokásos ünnepi listámon bíbelődöm titokban, és miután belekeveredtem egy ebayes licitbe (ellenállhatatlanul ütött-kopott görkori, levett a lábamról, éééés lehet hogy holnap reggel már az enyém), az egész csak hipotetikus tilitoli lett, nincs is ezen mit meglepődni, tavaly se lett narancssárga kenguruslipem, pedig hogy beindultam rá, hajaj (bár azt is meg kell jegyeznem, hogy lelkesedésem korántsem rekedt meg a nyávogásnál, meg is rendeltem, de időközben kifogyott a készlet, s csak egy sajnálkozó levelet kaptam kézhez, meg egy szürke színű kárpótlást, amit ugyan nem volt szívem visszaküldeni, na de akkor is). és most egész rövid lett a lista, bezonyám, biztos racionalizálódom, vagy valami ilyesmi, persze az is lehet, hogy baromi jó dolgomban már nincs mire szükségem.... a mediterrán tenger réme cím elnyerésében eleddig csak az gátolt meg, hogy kontaktlencsében macerás sznorkolni, és az összes hal hosszan röhög a képembe, mire észreveszem, ma viszont fültövön csapott a felismerés: vazze, nehogymá', és lőn: igenis létezik optikai korrekciós maszk!!! szal akkor rendel egy szemreszabott maszk, és ha esetleg kérhetném a drága gyártó bácsikat, hogy gondoljanak rám is, mint kislábú nőneműre, és gyártsanak 41 alatti uszonyokat is, és ha már belelendülnek, akko' kérnék egy párat abból is, köszönöm, kezicsókolom.
ps. a bónuszpontokat egy duplameleg kombira váltanám be, ha lehet. amióta fogytam, az enyém kicsit nagy lett.

Nincsenek megjegyzések: