péntek, december 02, 2005

ódondászati tovalöködönc

az éjjel megnyertem az első két licitemet az ebayen - persze, tudom, le vagyok maradva, ráadásul a franc se akart licitálni az általam óhajtott könyvekre, így aztán végig azon izgultam, hogy az utolsó percre tartogat valami meglepetést egy gonosz olvasnivágyó leszbikus, de nem, amit tudhattam volna előre is, egyrészt kevés eséllyel fog itt valaki egy olyan angol könyvre licitálni, aminek van francia fordítása, másrészt meg ismerve könyvügyi referenciáimat, khmm, ugyanmár. nna. és most álmos vagyok és mégis kivertem magam az ágyból, csak hogy lássam, elküldte e az eladó a címét, hogy csekket küldhessek neki, és persze nem, békésen alszik az átokja. na akkor kávészünet...

ps. e kezdeti sikeren felbuzdulva gyorsan rittyentettem egy kudarcot is, vagyis félkudarcot, vagyis.... ajajaj. az egész olyan eccerűnek tűnt, aztán tessék, most malmozhatok itten azon izgulva, mikor ér már S haza, hogy kimosson az általam kreált sz@rból. 21. század, vazze, s egyes németek még mindig nem ismerik a bankkártyát.... viszont talán lesz Gendernauts-om.... már ha S kimos a... abból.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

nem egy könyv, nem paypal? tudja valaki követni?

kelebandi írta...

mar en se tudom kovetni, mellesleg... ez a ket konyv nem az a konyv, amihez paypal kell... jaj, ne beszeljunk az ebayrol. saxx.

kelebandi írta...

megvan az ebayes, paypallel. harombol harom licit, az nem rossz. foleg hogy mas feleje se nezett. es a gendernauts dvd-vel tenyleg csak sz*vas van.