péntek, január 23, 2009

sauerkraut

a nap jelmondata: le a vírusokkal! a digitális hőmérő leolvasásában viszont jobb vagyok, mint a balfahímék mrs. porter. mondjuk e sportműfajban nagyjából mindenki jobb nála, ugyebár. és igenis a vírusok tehetnek róla, hogy ráfanyalodtam a szezonnyitányra. valamivel rá kellett magam venni a lassú halódás feladására. ha már kell, legyen gyors... béke poraira. s szerint nem is igazán a vírusok tehetnek róla (bár szomatikus vírusokról se hallottam még, na de nem is vagyok szaktekintély), hanem a munkanélküli hivatal személyes projektkezelési programja, ahol heti rendszerességgel igyekeznek meggyőzni arról, hogy ha nem végzek el sürgősen valami sűrített szakmunkásképzőjellegű akármit, lehetőleg párszáz kilométerre, bentlakással, fizetés nélkül, még a levegőt is érdemtelenül használom... elő is kapartam az állatorvosi lovat az elfekvő filmek közül (Fremde Haut, 2005), és kicsit szomorúan nyugtáztam, hogy a környéken nincs káposztagyár. mi lesz így belőlem??

Nincsenek megjegyzések: