hétfő, június 16, 2008

brico/deco

utálom. ma végérvényesen eldöntöttem, tántoríthatatlanul utálom az összes barkácsolós-felújítós bulit. pedig akár kedvelhetném is, sőt, titokban valszeg kedveli is az én mazo lelkem az atlétatrikós-festékfoltos-szakadtfarmeros napokat. de aztán valahogy mindig balul sül el, értsd az összes valamirevaló aka haladós és látványos munkát lenyúlják a (jelenleg gall) kakasok, én meg váratlanul a legrohadtabb pepecselős vacak kellős közepén találom magam, lásd radiátorfestés, beépített szekrény lebontása-kifestése, ajtókeret-alakítás, ilyenek. és amikor a nőneműek feltűnnek a láthatáron, az összes hím peckesen mutogatja, nézzedsuseri, ezt mind én, az egész falat-plafont-étkezőt-kissufnit.... és a kelebandi??? mire én szégyenkezve rebegem az esedékes radiátor alól - szekrény mélyéről, izé, nagyjából ezt a három centit... arghhh. ide a grimbergent.

Nincsenek megjegyzések: