csütörtök, június 19, 2008

puneese, marge

hát. délelőtt a parton hervadozó turistákat tartottuk ébren a-val vállvetve, vagyis csak a, én az ehejuhnyemet dúdolgatva vontattam a lusta kölkét (pedig a negyvenes békauszony igazán jól állt a lábán, de hát ez van, úszni is csak akkor tud igazán, ha a ps3-on kell), aki minden egyes haldokló medúza elkerülésekor hajókürtnyit sikított a légcsőbe, és szerintem a kölcsönben ráerőszakolt sortimba is belepisilt (de ezt inkább hagyjuk, ez nem kor kérdése, és különben is majd akkorára nőtt, mint én, és ma azon kaptam, hogy száradó zsebes nacóimmal szemezget, ami sokkal drámaibb jövőt jósol, mint egy összepisilt neoprén), aztán délután először kegyetlenül lealázott (fifa 08 és a virtua tennis 3), majd maradék önbecsülésem ápolására kegyesen átengedte a grand theft auto iv akármelyik misszióját, valami egészen rejtélyes oknál fogva pont akkor, amikor egy párductestű nőnemű 3 négyzetcentiméteres tangában párzási táncot kezdett lejteni egészen életszerű uhhhok és ahhhok közepette. öööö. a tízévesek empátiás képességei meglepően .... izé.

Nincsenek megjegyzések: