hétfő, január 07, 2008

komp'il

Az jutott eszembe az ubuntut faragván, hogy K gyakori élce volt a katolikus/református jelző a windows/mac kapcsán, de ha van program az agnosztikusoknak, akkor ez az: akármennyit is tudsz róla, mindig marad kérdésed.
mert persze kikínoztam magamból az openveoh-t:
0. synapticban beraktam a subversion, libsqlite3-dev, a libssl-dev és a g++ csomagot.
A terminálban:
1. svn co https://openveoh.svn.sourceforge.net/svnroot/openveoh openveoh
(certificate: t+enter)
ha már itt járunk, érdemes a legújabb kütyüket begyűjteni:
2. svn update
ha nem nyit magától:
3. cd openveoh
itt:
4. make sockets
5. make
6. make install
firefoxban: a) megtalálni kedvenc videót, b) klikk download-ra, itt új ablakban felajánlja az ffvget-et, c) új ablakban username/pwd, aztán hajrá.
terminálban: ~/bin/vget/"URL"
ha lefagyna a dolog, elég rákattintani a linkre a terminálban, és ott folytatja a letöltést, ahol abbahagyta.
nnna. ez mind okés elvileg. gyakorlatilag nem műxik. mondjuk a ninja sem. sőt, a pánikban előkapott windows alapon sem nyílnak meg a veoh videók. kérdés, hogy én vagyok lámer, vagy a veoh.

ps. ez az eredeti tuto.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

a veohról sikerült letöltenem flv-ben, de mencoderrrel nem sikerült aviba konvertálnom, pedig gugliztam a linuxos fórumokat.

kelebandi írta...

rovidfilmekhez nalam bevalt:
ffmpeg -i inputvideo.flv outputvideo.avi
vagy avidemux, asszem 2.4