csütörtök, szeptember 06, 2007

Althaea officinalis

hát akkor nem esnék abba a nárcisztikus hibába, hogy felsoroljam az összes tünetet, pedig hajajaj, van belőle dögivel, csak jelezném óvatosan, nem mintha bárkit is érdekelne - alapjában véve engem sem igazán -, hogy megérkezett a szokásos és egyáltalán nem meglepő módon - már az évszakokban sem lehet megbízni, mondta s kilencvenhatéves nagynénje, miközben igyekeztem lépést tartani vele szokásos tengerparti sétáján - teljes időzavarban leledző (kora)őszi melankóliám. az egyetlen hatásosnak bizonyuló gyógymódot a chamallow - marshmallow - guimauve (osszátok be, vagy mi, mi ez ékes magyar nyelven?) zabálásban fedeztem fel: az egy egész zacsek határozott elfogyasztása után fellépő gyomor- és fejfájás huss kitörli a borongós hangulatot, mintha itt se lett volna. mondjuk a kanapén halódván a francnak van kedve még ezzel is foglalkozni....

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

orvosi ziliz. köhögésre. mályvacukor. szopogatni. más ötletem nincs.

kelebandi írta...

ziliz. aha.
ettol viszont akar a kohogeshez is kedvet kaptam:
http://www.lamaisonnettedebarbichounette.
com/2006/12/guimauves_citro.html
mas kerdes, hogy zilizgyoker :o° nincs benne...

Névtelen írta...

nyáááám