szerda, január 17, 2007

reflexológia

akklimatizálódással minden rendben, első netes körutamon kb három perc alatt rábukkantam az új l word szezon eddig lement két részére, szépen le is pakoltam őket (tivo, emberek, tivo. jó dolog az, még ha csak másnak is van), aztán valahogy képtelen vagyok belenézni, pedig szebb napjaimban imádom fikázni, na de nincs mit tenni, koranyári depresszióm csak a foltokban didergő hó láttára húzódott némiképp s provizorikusan háttérbe, s most újra vad erővel mérgez, így aztán felvidítandó borús kedélyemet pletykák után néztem, s a tasse de thé meg is tette a magáét, a pour l'actualité des Lesbiennes françaises... cliquez là linkkel.
és ha szafin végre összeszedné magát (vagy sela, bánom is én), akkor lehetne mauresmot nézni, de egyrészt mintha esőszünet lenne, másrészt meg a szokásos fallocentrikus buli megy az eurosporton, és a címvédő helyett a hisztis oroszt és a valami kétszázas atp-helyezésű selat mutatják, csak mer'.... na. mégis inkább barkácsolok valami tengerisün-vadászathoz nélkülözhetetlen hálót.
és az a 12 ív, amit kb egy hónapja kellett volna leadnom, hát az... legoptimistább változat szerint is romokban. hever. mellékesen, persze.

Nincsenek megjegyzések: